me enamorat d'un profe!!!
Hola,
Ara vaig a segon d'eso, i m'he tornat a enamorar del mateix professor que l'any passat. L'any passat nomes m'agradava per el desitg de tindre novio, no tenia cap sentiment. Va passar l'estiu, i pansava que ja no m'agradaria. Però el primer dia en veure'l em va donar uns nervis increiles, i quant em va dir hola casi em moro, ( nomès em passa amb ell) jo se que aquest any no me enamorat d'ell per el desitg de tindre novio, apart dels sentiments, a part es que tinc nens que em segeuixen. Però no vui surtir amb ells perquè no m'agraden, i perquè no vui fer-lis mal.
Es la primera vegada que m'enamoro de vritat, no perque sigui un profe, si no que als nens de la meva classe no m'avia passat. Estic bojament enamorada.
Tampoc no es molt gan, és solter i nomès té 29 anys ( ens portem 16).
Però mira, no l'estimo, no, l'amo!!!
P.D: Perdò per les faltes.
Moltíssimes gràcies
InterPersonal

Hola skate!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs hi ha molta gent que s'enamora de professors. Ens ensenyen coses molt interessants, models de vida..etc...Aprenem molt i aprendre
també ens pot enamorar. Docns mira, mentre tinguis clar que és el teu profe i que pot portar complicacions, doncs ja n'hi ha prou. Per la r esta disfruta del que sents quan el veus i quan parles amb ell.
Si canvies d'obejctiu o te'n canses doncs ja ho veuràs! Potser més aviat del que et penses aparèix un noi amb qui t'agradaria compartir una història d'amor i deixes de pensar en el professor. L'amor és una aventura bonica i a vegaddes va bé i altres no, però sempre aprenem.
una abraçada
Eli Aulet