Estic pillat per la meva ex pero m'agradaria agradarli a una altra amb la k tonteju.....
Hey, hey, heyyy. Mireu adolescents, tinc un problema dels grossos com moltissims de vosaltres.
Resulta que crec que encara estic pillat per la meva ex pero aixo em fa mal ja que ella no de mi (obiament) i no me'n puc oblidar, he probat de estar tontejant amb algú altre pero sempre es ella la que ocupa el meu cap a cada hora del dia.
Vam tallar el Septembre, portavem 7 mesos, perquè ella,despres de tot el mal·leït estiu sense veure'ns, ja no sentia el mateix i volia deixaru pero volia seguir amb l'amistat i que qui sap si algun dia tornariem, jo vaig dir que d'acord. Ella (abans de l’estiu) deia que jo tallaría amb ella i que m’aniria amb una altra i k ni la recordaría pero jo savia k la seguiría estimant, com segueixu fent, i k ella em seguiría estimant passés el que passés. El k em fa rabia es k ha estat al revés del k deia i per aixo en part vull que em deixi de agradar, perque sempre pensu en aixo i m’agafa un bajon total.
Nose que fer, si aguantar aixi, oblidarme per complet d’ella, si tontejar amb una altra per aixi tambe oblidarme…. Esque en part tambe m’agradaria que la noia amb la k parlem i tal estigui per mi pero nose …… tambe m’agradaria tornar amb la ex…. NOSE QUE FEEEEER!!
Merci per l’ajuda adolescents, molts petooonss :D
InterPersonal

Hola anonim_p10!
Sóc l'ELisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs, t'entenc! Si, és un pal aquestes situacions! però anem a veure...
Primer de tot, docns està bé que vulguis passar pàgina de la teva ex! És un procés oblidar a una persona però arriba el final sempre! Ho aconseguim! A més, sí fa molta rabia el que dius de que va anar al revés. És cert que no podem predir el futur, però no deixa de fer rabia que el futur ens sorprengui! Ara, després és important no quedar encallats i anar avançant a poc apoc.
Per altra band,a amb la noia que tonteges, doncs molaria que li agradéssis, però no depèn del tot de nosaltres..er tant, tu t'ho pots currar i a veure què passa. Segueix estant proper a ella, mostra't també interessat sense passar-te, fer-te l'amic...i sobretot, deixar també una mica que les coses vagin passant soles, sense córrer...aixi també hi poses una mica de misteri! ; )
No t'atavalis, a poc a poc aniràs oblidant a la teva ex i veuràs com has après cose que et van bé per futures relacions i noves exeriències i noves persones! Tot això t'enriquirà!
Eli Aulet www.interpersonal.cat