com avançar?
Hola,
el curs passat després d'haver acabat les classes, va passar una cosa inesperada perquè vaig sortir de festa amb uns amic i les meves amigues de sempre. No se com va passar però vam acabar una amiga meva i jo a casa d'un dels nois, amb musica de fons i passant una bona estona. El noi quan ja estavem super relaxats tots ens va preguntar si li voliem fer una palla, el fet es que vam acabar fent-ho. I a la llarga els seus amics s'han enterat i força gent. No m'avergonyeixo dels meus actes però ara ja hem començat un curs nou i segueixen fent bromes sobre el tema, que puc fer?
InterPersonal

Hola Bruna!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs, és el que dius, no t'avergonyeixes dels teus actes! Exacte! A part, el que dius va ser una estona super relaxada i bonica, on vàreu decidir compartir un moment íntim que a tots us venia de gust! Genial! Si les coses es decideixen en comú i tothom hi està d'acord i actúa amb responsaiblitat, no hi ha res a dir, més que disfrutar-ho!
Entenc que et molestin els comentaris, però queda't amb les paraules que et dic abans! La veritat crec que són criaturades, que quan la gent va entenent la importància i lo especial que són aquests moments ja va callant perquè sap que el que heu viscut ha estat una experiència bonica.
Una abraçada,
Elisabet Aulet