Problema amorós
Hola!, sóc una noia de 15 anys i tinc nòvio, pero nosé si l'estimo , es a dir amb ell em sento bé pero cuan no estic amb ell no sé no sento res per ell nose explicar-ho, ademés m'he mig liat amb un amic seu i he sentit molt més per ell , m'he posat nerviosa y tinc algo que nosé explicar, pero crec que ell no vol res amb mi, el meu nòvio no sap res d'aixó, l'estimo i no el vull perdre.
InterPersonal

Hola didi!
Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
En aquesta situació serà important averiguar què esperes de cada un d'ells. A la teva parella te l'estimes i dius que no la vols perdre. i al'altre, diries que potser ha estat atracció física? o hi ha hagut més sentiments? Potser pots reflexionar sobre això, eprquè podem sentir atracció física i/o enamorar-nos de més d'una persona a l'hora. Això no significa que poguem o que sigui fàcil estar amb dues persones a l'hora.
Si vols cuidar la relació hauràs d'apostar per aquesta i marcar límits davant d'altres persones que també et puguin interessar. Com saber que hi ha més gent amb qui podriem estar però que en aquest moment optem per cuidar i respectar la eprsona que tenim al costat i epr tant, diem "no" als altres.
Si creus que no sents lo suficient i que no estàs prou bé amb la teva parella, tocarà afrontar la decisió i plantejar-te si ha arribat el moment de deixar la relació, per estar amb algu altre o per estar un temps sola descubrint què et ve de gust.
És la teva decisió! Aquests només són els requisits per prendre una opció o altre.
Endavant
Eli Aulet