Estic enamorada d un noi que no em fa cas
Hola, tinc 15 anys i fa un any que estic enamorada d'un noi que no em fa cas, tot va començar quant l'any passat em pensava que li agradava quan ell ja m agradava a mi pero no era veritat la cosa es que em vaig enamorar molt fortament d ell pero ell mes aviat no em fa gaire cas, l any passat no el veia gaire ja que no anavem a la mateixa classe pero aquest any si que anem a la mateixa classe i no se que fer ja que si em parla em mira o alguna cosa em poso molt vermella i nerviosa. Pero el meu problema arriba quant ell li tira els trastos a una noia de la classe i jo quant veig aixo em deprimeixo i em vinc avall pero el que mes problema em provoca es que he passat moltes nits sense dormir per culpa de que no podré estar mai amb ell a mes quant veig que es porta molt be amb altres noies m entren ganes de plorar. Gràcies per la vostra ajuda. Un peto adolescents; posdata: si el noi d'aquesta historia llegeix aixo m agradaria que veiés que tinc sentiments i que mu ha fet passar molt malament😘😘😘
InterPersonal

Hola kuki!
sóc l'ELisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
DOncs entenc que es sentis trista...quan un es troba en aquesta situació doncs és dur...Ara, has de decidir fins quan vols seguir així. Si creus que has d'aguantar més temps o si és millor passar pàgina.
Entenc que t'agradaria veure que aquest amor és reciproc, i és dur quan no passa, però no per això has d'esquitxar de negre la resta de la teva vida i al resta d'opcions. I repeteixo no és fàcil, però a vegades a la vida hem de prendre decisions epr ser feliços. Si això et fa mal, si no et porta enlloc..etc, el teu camí no es pot aturar1
Moltes vegades els amors no sóc correspostat, i si, un hi ha de posar esforç i entussiasma epr aconseguir el que vol, però fins a un punt, quan veiem que no depèn de nosaltres i que tot i l'esforç l'altre no ho sent igual, cal abandonar aquest camí per trobar-ne de nous!
Endavant! Ara potser no ho veus però amb el temps trobaràs respostes i noves oportunitats que tindran més sentit i més correspondència!
Eli Aulet