És normal?
És normal que un amic meu de l'institut i jo discutim cada dia per un motiu diferent?
Només fa que el conec 3 anys, el primer any no vam parlar molt, el segon una mica més, i aquest, al principi no para-vam de parlar inclòs a classe no para-vam de riure, però ara, fem ho mateix, però no se si es perquè tenim un comportament semblant o que perquè sempre que discutim sempre volem tindre la raó els dos.
Tot i que passem tot el temps junts inclòs a les tardes quedem casi cada dia, som bastant diferents d'un de l'altre: Ell es com molt més clàssic, clàssic tipus: "La bellesa de una persona esta en el interior, no entenc perquè os fixeu tant en el seu cos. O si veu a una noia que està bona, diu: Ja està aquesta es una choni". Jo després li intento explicar el perquè del nostre i del seu comportament, però... R que R que ell es perfecte i punt.
Un dia vam tindre de fer un treball individual i ell ho tenia fet d'una manera i jo d'un altre i em va dir: "Ho tens malament" i jo a punt d'esclatar perquè em deia a mi mateix: "I tu que sabràs inútil". I com no, el que ho tenia bé era jo.
InterPersonal

Hola Termi!
Quan dues persones volen tenir sempre la raó, és probable que acabin discutint, ja que cap dels dos "baixarà del burro". És important que reconegueu i sigueu conscients de les vostres diferències i de la manera individual que té cada un de vosaltres de veure les coses! No és que una sigui millor que l'altra, simplement són diferents i heu d'aprendre a respectar-ho i acceptar-ho, encara que a vegades us costi!
Si discutiu i després ho arregleu, no li doneu més importància! Sempre i quan no us falteu mai el respecte! Molts bons amics són totalment diferents i tenen una relació d'amistat molt potent!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat