3ra consulta (amor)
Hola!
primer de tot dir que és el tercer cop que us haig d'escriure perquè no contesteu, vaig consultar per primer cop ja fa més d'un mes i res, i fa un parell de setmanes i vaig tornar i tampoc res.
El fet és que m'agrada una noia de l'altre classe, ens portem bastant bé, tot i que no estem a la mateixa colla ni res.
jo soc una persona molt oberta i sempre estic parlant amb la gent i tot, però amb ella em tallo molt, la saludo i això però no sé mai com iniciar una conversa, hem parlat un parell de cops pel Whatsapp i sempre que ens trobem pel carrer parlem i tal però m'agrada molt, i m'agradaria saber què fer per començar a relacionar-nos més.
el problema és que com us he dit, amb ella em tallo més del normal, ja que tinc por de quedar malament o treure un tema estupid. per altre banda, ella tampoc es una noia que lligui molt i això, li agrada molt sortir de festa com a mi pero no és la típica que a cada festa s'en va amb algún noi.
InterPersonal

Hola anonim!
En primer lloc disculpa el nostre retard en contestar-te!
Aquí tens l'enllaç a la resposta que et vàrem donar a una de les teves consultes:
Recorda el que ja et vàrem dir, és del tot normal que ens tallem més davant de la persona que ens agrada, que ens posem nerviosos i que estiguem molt pendents del que diem i no diem, per tal de no equivocar-nos i quedar malament. Però si ens quedem en la por i no fem res per afrontar-la ens quedarem igual que estem... t'encoratgem a fer front a la teva por! Què és el pitjor que pot passar? Sabem que no és fàcil, però si tens ganes de que passi alguna cosa hauràs de moure fitxa! Sigues natural i espontani, si ella s'enamora de tu, ho farà de la teva essència, per tant sigues tal com ets!
Treu-li conversa, interessa't per la seva vida, per les coses que fa i que li agraden! Veuràs que la conversa va fluint! Aquest serà el primer pas perquè comenceu a relacionar-vos més!
Que tinguis molta sort!! Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat