És normal?
Hola! Sóc una nena de 13 anys i últimament estic emocionalment "rara" i em preguntava si això és normal.
Des de que tinc 7 anys que m'agrada una actriu i ja fa uns quants mesos que actuo raro al veure-la: m'emociono o em poso nerviosa. Només el fet de verure-la en alguna peli que començo a posarme nerviosa o coses així. També tinc canvis d'humor però això suposo que és l'edat. És normal?
Moltíssimes gràcies, petonets!
InterPersonal

Hola Janings!
No pateixis perquè és força habitual el que ens expliques. A l'adolescència són freqüents els canvis d'humors: canviar d'estat d'ànim d'un moment a l'altre (d'estar contenta a plorar per res), i moltes vegades amb gran intensitat. Com saps durant aquesta etapa de la vida experimentaràs grans canvis físics i també psicològics. Dins d'aquests canvis a nivell psicològic hi trobem el que s'anomena "labilitat emocional", que podria entendre's com una "muntanya russa" d'emocions... una mica com el que t'està passant a tu!
Molta paciència i tranquil·la que per sort només dura una temporada! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat