Existeixen les històries d'amor a la vida real?
Tinc 15 anys i estic enamorada. No us equivoqueu; no es un enamorament de dos mesos i prou.
Fa tres anys que estimo a aquest noi. I sí, he conegut a altres en aquests anys. L'any passat vaig pensar que m'agradava el seu millor amic, i em vaig liar amb ell. Fa dos anys em va començar a agradar moltíssim un altre noi de la clase, però la qüestió, es que al final, el que sempre m'importaba era aquest noi al que estimo.
Quan m'agradaven els altres, m'imaginava històries amb ells en anar a dormir, però sempre apareixia l'altre i al final acababa pensant en ell.
L'estimo. Ho sé. I aquest any ens hem fet molt més amics que l'any passat. Després de l'escola anem junts a casa, jo l'explico les meves coses i a vegades parlem per Whatssapp.
El problema? Es que no vull sortir amb ell. Encara. Vull tenir una història d'amor. Tipus "3 metros sobre el cielo" o alguna de "Física i Química".
Vull fer bojeries amb ell. Vull que els nostres pares o altra gent es fiqui en mig i ens separi, però després tornar amb ell. Vull que hi hagi perill, vull trencar amb ell, vull que siguem amics sense compromís, que ens estimem però no siguem capaços de reconixer-ho.
L'estimo. De veritat. Però tinc aquest dubte... existeixen aquestes històries a la vida real sense que acabin malament?
És normal el que em pasa?
InterPersonal

Hola Floraily20!
Les històries d'amor existeixen, clar que sí! Però cal que aprenguem a separar la realitat de la ficció. Moltes vegades la realitat pot superar les històries que es veuen a la ficció, i tant poden acabar bé com malament, això dependrà de molts factors. Fixa't que no hi ha dues històries d'amor idèntiques, cada una és única!
La nostra recomanació és que visquis la teva història d'amor com tu la vulguis viure, sense voler una còpia del que has vist en pel·lícules com "3 metros sobre el cielo" o en alguna sèrie com "Física i Química"! Crea i construeix tu la teva pròpia història amb la persona que tu triïs. Segur que serà molt millor portar-la des de la realitat i no tant des d'un amor idealitzat pel que ens han venut a la ficció!
Si de moment encara no vols sortir amb aquest noi, no ho facis, dóna't el temps que necessitis.
Esperem que puguis viure i gaudir la teva pròpia història d'amor plenament!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat