Amor
Diumenge passat en agafar el metro de tornada em vaig trobar amb una noia, ella anava amb els seus amics i jo amb els meus, vem estar mirant-nos a l'andana i dins el metro també, així que ja dins vaig decidir acostar-me i parlar-li. Tot va anar molt bé i em va acabar donant el seu número. Portem parlant des de llavors. M'he adonat que ha sigut un "flechazo" i que m'estic enamorant. No vull cagar-la, per això faig aquesta consulta. Sobre que hauria d'anar fent ara, a part de conèixer-la més, com veieu la idea que em planti a la seva ciutat i li doni una sorpresa? (em ajudaria una amiga seva). Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola Riak De Nyx!
Quina història més maca! Com molt bé dius és important que us aneu coneixent més per anar descobrint quins són els vostres sentiments. Tenim clar que tu t'estàs enamorant d'aquesta noia, però sabem si ella sent el mateix per tu?
Veiem que tens a una amiga seva com a còmplice, i segurament ella pot indicar-te si fer-li aquesta sorpresa és una bona idea o no, si ara és el moment o millor esperar-se... Com no vols cagar-la, i ho entenem perfectament, és important que tinguis tots els aspectes ben lligats abans de plantar-te a la seva ciutat. Pensa que si ella també està començant a sentir alguna cosa per tu, segurament la teva sorpresa et farà guanyar molts punts ;)
Parla amb la seva amiga i que et doni un cop de mà!
Esperem que us vagi molt i molt bé! Ja ens explicaràs com ha anat!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat