M'agrada un noi, però no sé si es només físic o sentimental
Hola ! Tinc aquest problema desde fa com un any, menys o més.
L'any passat em van posar al costat d'un noi, al principi en llevavem molt bé, els dos dibuixem molt bé i tenim moltes coses en comú, però després em molestava, i jo sóc molt pacient, fins a un punt, així que vaig respondre i desde ahí ens portem malament. Em va posar un sobrenom ofensiu, i no parava de dir-lo, fins que em vaig queixar a la meva tutora i ho va deixar de fer. Ens odiàvem mutuament.
Aquest any manteniem les distancies, i vaig donar el pas de llevar-me bé amb ell. A principi va costar una mica. Ara actua d'una manera molt rara amb mi. A vegades es un borde, però després és un amor, abans em tirava les coses, i ara m'ensenya coses xules que pot fer, és amable amb mi, i moltes vegades sento que m'està mirant, també quan estic amb algun amic comença dir coses (vaya parella, aquí n'hi ha molta conexió, etc), però no sé si solament són coses meves i no para de parlar de mí, tant positivament com de negativament. Molts amics seus em diuen que esta obseciona't amb mi, i que mai li havia passat.
I em sento molt atreta per ell, peró desprès recordo el que m'ha fet l'any pasat, i penso que sóc una mica tonta per sentir-me atreta per una persona que m'ha fet aixó. També no sé si fer cas dels rumors de que ell sent alguna cosa per mi, ell mai a tingut novia ni l'agrada't ningú.
Necessito consell.
Gracies ;)
InterPersonal

Hola M.C.A!
A vegades els rumors són només això, rumors. Com saps, la manera de descobrir-ho és preguntant-li directament a ell, ja que és ell l'única persona que sap el que sent i per qui ho sent. Si tu mateixa no t'atreveixes a fer el pas, o no veus clar que ara sigui el moment de fer-ho, sempre pots intentar descobrir-ho a través d'algun amic o amiga que tingueu en comú.
Està clar que el que va fer l'any passat amb tu no està gens bé, i no podem permetre que ningú ens ofengui o ens tracti malament. Valora si la seva actitud cap a tu ha canviat realment i et tracta i respecte com s'ha de fer.
Dóna't temps per anar descobrint si el que sents és només atracció física o alguna cosa més. El temps i les situacions t'aniran ajudant a aclarir-te!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat