Crec que puc ser adicta al sexe
Hola!
Tinc un novio des de fa quatre mesos i clar... ja ho hem fet....
Ell viu per la zona del meu institut i a les hores lliures ens veiem. Normalment anem a casa seva.... i ho fem. No podem evitar no fer-ho i clar jo em pregunto si es que som adictes al sexe.
Ho fem sigui l'hora que sigui i si estan els seus pares a casa ens agrada més.... jo no estic del tot còmoda amb la situació però no sé que fer!
Resposta ràpida pliiiis!
Mersi
Anissa Ouali

Hola 0nlykiss!!
Les paraules addició al sexe són massa grans! Sembla pel que descrius que esteu descobrint aquest aspecte de la vostra relació i de vosaltres mateixos, resulta excitant, agradable i això provoca ganes de més.
L'addicció es presenta quan allò passa a ser una necessitat i condiciona el teu dia a dia. No podem dir que vosaltres sigueu addictes al sexe, però seria interessant crear espais de parella fora del llit, per exemple, heu quedat mai per anar a fer un tomb? Prendre alguna cosa? Quedar amb més amics? O fer un cinema?
L'objectiu és gaudir de la vostra sexualitat, però també de la vostra relació!
pd: dius que quan estan els pares us agrada més, però tu no estàs còmode, a tu també t'agrada més? Si hi ha alguna situació que resulta incomoda per un dels dos, no tenen per què haver-hi relacions sexuals! La sexualitat no és obligatòria!
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali