Nessecito que tot torni a ser com avans
Hola! Tinc 13 anys i nessecito urgentment parlar d'això amb algú...
D'acord. No sé ni per on començar. Buf, sento tantíssimes coses alhora... el que diré ara no ho he dit mai a ningú, per por més que res.
Vaig a 3er d'Eso i des de segon m'agrada el meu millor amic.... mare meva en realitat no sé si ni m'agrada, però algo em diu que sí. El problema és que cada dos per tres ens barallem per tonteries i una d'aquestes vegades ha sigut la pitjor.... fa 2 setmanes i mitja que no ens parlem, ni ens mirem... i jo no puc més, no puc aguantar-ho... veure com s'envà amb les nenes per abraçar-les davant meu... em dol moltíssim.
El dia 26 d'octubre (avui estem a 3 de setembre) em va obrir per demanar-me perdó, però jo vaig ser molt dura... sóc subnormal. No sé perquè vaig passar d'ell, suposo que perquè no s'enteri de que m'agrada.
El cas és que no puc deixar de pensar en ell, no sé si s'ha olvidat de mi i el vull recuperar.... vull tornar a parlar amb ell com avans, vull abraçar-lo com avans, vull que em toci com avans... vull tornar enrere però sense donar el primer pas jo.
Què puc fer? Com sé si no m'ha olvidat?
Mil gràcies d'adelentat!
InterPersonal

Hola Sigh!
És complicat voler recuperar-lo sense haver de fer tu cap pas... fixa't que ell ja va demanar-te perdó per solucionar el malentès, però tu vas ser molt dura. No creus que potser ara et toca a tu acostar-t'hi? Busca un moment de tranquil·litat i parleu-ne, arregleu això que us ha passat, perquè van passant els dies i la pilota es va fent més gran... No creiem que s'hagi oblidat de tu, però segurament està esperant a que tu també moguis fitxa.
Si el que vols és recuperar el que teníeu abans, parla-ho amb ell!
Esperem que pugueu solucionar-ho aviat i que tot torni a la normalitat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat