I si és veritat el que diuen?
Bona tarda adolescents,
avui estava asseguda a un banc del pati del cole amb una amiga i un nen d'uns 10/11 anys ha vingut i ens ha dit no sé exactament el que, però jo li he preguntat que quin curs feia i m'ha respós: GORDA!
Jo me l'he quedat mirant i li he repetit la pregunta i ell m'ha respós: T'estic describint!
Quan era més petita m'ho deien a l'escola però al canviar-me d'institut tot havia canviat, però i si no ho diuen però ho pensen? I si és veritat el que m'ha dit aquest nen? Moltes gràcies.
InterPersonal

La chicadel vestidorojo!
Sóc l'ELisabet AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Docns , vaja mal educat! Qui es creu que és aquest personatge? Doncs, jo estaria molt enfadada!
Segurament deu ser un noi molt immadur!!!
Entenc que t'hagi sabut greu el que ha passat! Doncs mira, no sabem què pensen els altres, és un misteri! Però segurament veuen moltes altres coses de tu! SI ets simpàtica, generosa, riallera, bona amiga, interessant, intel.ligent...Els altres veuen moltes coses de tu! Si va aixi er la vida aquest noi doncs la vida ja li pagarà!
El més important és que tu tinguis clar el que et fa estar contenta, tranquil.la, alegre i busquis aquests moments per tu! Valora els amics i amigues que tens, i oblida't de voler agradar o caure bé a tothom. És impossible, no podem caure bé a tothom, ara si qeu és important agradar i estar amb aquells amb qui ens entenem i ens respecten!!!
Endavant, bonica! i cada cop que el vegis per dins pots pensar que és un inmadur i que a tu ningú et trepitja! prova aquesta frase, veuras com funciona!
Eli AUlet