Tinc 14 anys i m'agraden els dos sexes...
Hola adolescents, tinc 14 anys i al mateix temps m' atrauen les noies i els sois.
M'agrada una noia, molt, m'agrada molt. Cada vegada que estic amb ella em poso nerviosa i em sento en el cel; en canvi... M'agrada un noi, l'any passat ja m'agradava.
Tin un embolic que estic molt nerviosa, estic pasant per una ansietat i la meva mare em vol fer proves, no li vull dir per que estic així... Siusplau ajuda!
InterPersonal

Hola Meritxell!
Sóc l'Elisabet AUlet. psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs estàs en un moment de trànsit..definint què t'agrada i experimentant diferents sensacions i experiències.
És natural trobar-te en aquest moment. Forma part de la teva edat. Aquesta angoixa que tenies segurament és perquè vols trobar respostes al que et passava. Docns és això, que simplement estàs experimentant i les respostes aniran apareixent a mesura que vagis vivint diferents experiències.
Viu el que vagi arribant, valora els conseqüències del que facis per tal de decidir si ho vols fer o no, a l'hora explora també una mica i a poc a poc aniràs veient!
El que et passa és natural! Estàs definint el teu lloc al món i la teva manera de ser i això és un camí!
Quan estiguis molt enrviosa escolta música, fes exercici, fes-te una dutxa, distreu-te...etc
Disfruta del camí!
Eli Aulet