Tinc novio, però m'agraden altres nois
hola, tinc 17 anys i fa poc que tinc novio. Porto molt de temps així fent el tonto amb ell, però no era res serio fins fa poc. El meu problema és que des de que estic amb ell m'han obert nois amb els que ja vaig estar i vaig sentir bastant, i un altre amb el que som amics pero ens hem liat perque ens agradem i tinc por de començar a sentir algo per ell, i el cas es que ell no vol res serio amb cap, tinc un lio mental i no se que fer, m'agradaria que la relació fos diferent amb el meu novio. Jo no soc una noia de tenir una relacio em vaig pillar molt del meu novio però ara que el tinc no es el mateix que abans.
No se que fer, no se el que sento.. Em poden agradar diferents nois tinguent novio? Ajuda!!
InterPersonal

Hola Alsksksl!!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs, sí! Et poden agradar diferents nois...El tema és que seria molt complicat estar amb tots a l'hora i a més ells s'enfadarien....
Hauras d'anar veient què busques i amb qui d'ells t'entendries millor perquè busqueu el mateix i a més teniu valors vitals similars i maneres de fer...
Si no ho tens clar amb el teu nòvio, doncs espera uns dies a dir alguna cosa, o demana uns dies per aclarir-te tu sola (sense liar-te amb ningú més) i un cop ho tinguis clar li dius i li expliques bé. Ell té dret a ser respectat i saber si estàs o no implicada amb la relació.
Llavors espera a veure com et sents amb els altres. No has de decidir-ho tot ja! Deixa qeu es vagin posant les coses a lloc! Confia!
Elisabet Aulet