Sempre soc l'amic "gay"
Hola bones, volia demanar consell doncs per aixo, sempre que conec una noia acabo parlanti bastant i al final doncs acabo siguen l'amic i n'estic cansat ja que alguna d'aquelles noies m'agradava. A mi m'agrada escoltar i donar la meva opinio sempre per ajudar i fer feliç a la gent pero es aixo el que sempre acabi aixi?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot, ser una persona que escolta, que parla i que li agrada fer feliços als altres, no té res a veure amb ser o no ser homosexual, així que intenta no fer aquesta relació, d'acord?
Per altra banda, si tu ets així, no t'has de mostrar de cap altra manera, perquè t'estaries traïnt a tu mateix i a la teva essència. No podem triar de qui ens enamorem, tampoc les noies que són amigues teves... L'amor sorgeix! i surt de manera espontània, per tant, continua sent tal com ets i ja veuràs com hi haurà altres noies a qui els agradaràs (i potser seràs tu qui no senti el mateix)
Una abraçada!
www.consultajove.cat