M'he fet un lio (una altre vegad)
Hola, aquesta es la meva primera consulta aixi k no ns com començar, bueno, tot aixo va començar l'any passat va vindre un noi nou a la meva clase, la veritat es que pasava d'ell olimpicament fins les colonies, ns com em va començar a agradar d' una manera molt extraña, m'agradava molt pero a la vegada el volia matar perque es pasava el dia tocan-me el que no sona. Llavons li vaig enviar unes cartes anonimes per declararme, en resum, es va enterar tota la clase menys ell, un temps despres em va dir que no li agradava i li va demanar sortir a la amiga que li va donar les cartes. Aquest estiu l' he anat olvidant, fins el dia que van trencar,(aqui comença el lio), quant vam començar el cole, vaig tornar a sentir el que sentia per ell desde un principi. I jo el que nescessito es reprimir aquets sentiments, per poder ser amiga seva. Pero si parlem o algo algun company ens diu que quant ens liarem, que dintre de poc acabarem llunts o que fem bona parella. I no puc mes, necessito que tots els companys es callin, pero com? Necessito tambe olvidar aquests sentiments.
Moltes gracies Adolesents,cat 😘💋
PS: sento tot el toxaco per era perque entresiu en context
InterPersonal

Hola Vanesa,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
No acabo d'entendre quin és el teu objectiu: oblidar-lo o bé intentar que la resta dels companys no parlin. És natural que si t'ha agradat una persona i saps que actualment no té parella, els teus sentiments tornin a "despertar-se", però has de poder parar i valorar què sents exactament.
Si vols oblidar-lo, el millor que pots fer és posar distància una temporada, així podràs "buidar" la teva ment i el teu dia a dia de la seva presència, i d'aquí un temps, podreu tornar a ser amics.
Pel que fa als companys, pots demanar-los que parin de molestar-te, que t'incomode i que no t'agrada. Segurament no et faran cas al primer cop, però tu insisteix de manera clara, directe i contundent. Parla de manera privada amb qui tinguis més confiança i si veuen que t'afecta de veritat, al final pararan.
Esperem haver-te ajudat!
www.consultajove.cat