No se que fer...
Hola! el meu problema es que me agrada un noi de classe, es molt inteligent i simpatic amb mi, ademes, per casualitat, nem a una escola de musica junts i ens agradan els mateixos tipus de musica. Pero fa poc vaig enterarme de que ell te un rotllo amb una noia. No se que fer, hauria de olvidarme de aquest noi? li dic el que sento per ell? no vull perdre la seva amistat i si li dic tinc por de que no vulgui parlar mes amb mi o de que s' en rigui de mi. vull solucionar aquest tema ja, per a que per culpa de aixo no em puc centrar a classe i amb els estudis o les cosas mes importants.
Gracies! :)
InterPersonal

Hola Ruti!
Sempre que expressem els nostres sentiments a algú correm el risc de no ser correspostos... però això no implica que la vostra amistat hagi de veure's afectada, si trobeu la manera de seguir sent amics sense que cap dels dos pateixi o ho passi malament.
Valora en quin punt està la vostra relació, pregunta-li primer si té parella, si li agrada alguna persona, etc. Treu-li informació, investiga una miqueta més sobre ell, coneixeu-vos millor! Segur que t'ajuda a aclarir-te! D'aquesta manera aniràs veient què és el que vols fer: dir-li el que sents o bé posar una mica de distància entre vosaltres. No tinguis pressa, així segur que no t'equivoques!
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat