Estic enamorada del meu ''millor amic''
Bones, sóc una noia de 15. Tinc un problema i és que estic enamorada del que era el meu millor amic, que ens comportem igualment com millors amics. Les meves amigues em diuen que fem bona parella i la veritat és que jo també ho penso, però és que mai ha tingut nòvia i jo he tingut algun que altre nòvio, però tinc por de que pensi que sóc una guarra!
Som molt amics i no vull espatllar la relació per res del món. Es porta GENIAL amb la meva família i els meus pares sempre em diuen en conya que és un bon partit.
Què puc fer?
InterPersonal

Hola Merin!
En primer lloc dir-te que, que hagis tingut algun que altre nòvio no significa que siguis una guarra, en cap cas! Per què ho hauria de pensar?
Que feu bona parella no implica automàticament que ell també estigui enamorat de tu. Com saps la manera de saber quins són els seus sentiments és preguntant-li directament a ell. Entenem que et preocupi que la vostra relació d'amistat canvii o es vegi afectada pel que sents, però com saps, sempre que expressem allò que sentim a una altra persona correm el risc de no ser correspostos... però això no implica que la vostra relació s'espatlli. Simplement haureu d'ajustar la vostra relació per veure de quina manera podeu seguir sent amics sense que això us faci patir o passar-ho malament. Però recorda que també pot passar que tots dos sentiu el mateix i vulgueu iniciar una relació! ;)
Valora en quin punt està la vostra relació i si et ve de gust fer un pas més!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat