Sóc la típica amiga que cau bé a tothom però...
Holaa! Tinc 16 anys i sóc la típica noia que cau bé a tothom però no tinc un grup d'amigues. A l'institut tothom em saluda i sempre em porto molt bé amb les persones, tinc molts amics però el problema es que tothom té el seu propi grup i jo no hi encaixo. Mai em quedo sola a les classes sempre tinc companyia però a l'hora d'anar a festes o de celebrar alguna cosa sempre em quedo sola ja que totes tenen el seu grupet i jo no. Sempre penso que si em passes alguna cosa ningú es preocuparia per mi. Que puc fer?
InterPersonal

Hola Anònim!
Podries intentar apuntar-te a algun d'aquests plans que s'organitzen, si caus bé a tothom segur que seràs molt ben benvinguda! Parla amb les persones que més afinitat tinguis i de mica en mica vés consolidant la relació d'amistat. Pensa que aquestes coses requereixen temps.
Un cop comencis a fer proves, aniràs veient com et motives a fer més passos perquè veuràs que la realitat et sorprèn. Encara que al començament et costi, no defalleixis, fes experiments i observa què et diu la realitat, més enllà dels pensaments que et limiten a fer passos.
També pots ampliar el teu cercle d'amistats fora de l'escola. Apuntar-te a alguna activitat on puguis estar en contacte amb altres nois i noies de la teva edat, d'aquesta manera coneixeràs gent nova mentre t'ho passes bé!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat