Núm. de telefón☝
Hola! Sóc una noia i m'agrada un noi. El cas és que l'any passat tenia el seu número de telfon i mirava les seves fotos de perfil, a quina hora es comectava...etc qAvegades parlàvam. El cas és que s'ha camviat de núm de telefon i ni jo ni les meves millors amigues el tenen. I nose que fer... Les meves amigues diuen que li pregunti a ell directament el seu número de telefon però em fa molta vergonya, mai ens hem parlat a la cara. Si li pregunto a ell poden passar coses:
-i si em pregunta... I per què el vols?
-no m'el sé de memória...
Què faig??
InterPersonal

Hola Anònimaaaa💕!
Com molt bé expliques poden passar les dues coses... en cas que et pregunti perquè el vols, sigues sincera i digues-li que abans tenies el seu anterior número, però que no tens el nou i t'agradaria tenir-lo! No perds res i segurament aconsegueixis el teu objectiu! Si et diu que no el recorda... mala sort, pots donar-li el teu telèfon i que te'l passi per missatge quan pugui ;) Aquesta és una altra opció per aconseguir-lo.
Si a cara a cara no t'atreveixes a parlar-li, també pots contactar-lo via e-mail o xarxes socials. També pots aprofitar algun amic que tingueu en comú perquè te'l doni.
Que tinguis molta sort!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat