Amor a distància
Hola. Fa ja un any que em parlo amb una noia per Skype. M'agrada molt i jo a ella també. Viu a Anglaterra, a mitja hora d'una ciutat a la que jo hi vaig quasi cada estiu (a Anglaterra). Com he dit, només hi vaig durant l'estiu, i aquest any encara no sé si hi aniré o no. El cas és que crec que cada vegada m'agrada més i més però només ens veiem per Skype. Ens diem que no estem sortint fins que ens veiem en persona, però no sé què fer, perquè potser no la veuré mai. Què faig?
InterPersonal

Bona tarda,,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga del servei de consulta jove d'Interpersonal i IESP. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
Les relacions a distància no són cosa fàcil. Això no vol dir, però, que aquestes relacions siguin impossibles!! Per tal de què funcioni és molt important que els dos estigueu implicats, que parleu molt i que us expliqueu els neguits i dubtes que tingueu.
Si els dos us agradeu i voleu intentar-ho tot i la distància, endavant! Parleu-ne i explica-li els teus dubtes. Si finalement decidiu intentar-ho, simplement tingueu present el que diem més amunt, parleu molt, resoleu els problemes i no els deixeu passar... la bona comunicació en una relació a distància és molt important.
www.consultajove.cat