QUE PUC FER!?
Hola adolescents, fa poc que estic sortint amb un noi. Sortir amb ell m'ha fet donar conte de que no m'agradava tant com per ser "novios" i s'em fa molt raro donarme petons a la boca amb ell i ell es vol liar i jo no perque em fa una mica de cosa i nose que puc fer perque si tallo amb ell pff li faria fet pols i no es el plan un amic meu m'ha dit que li digui la veritat pero no es tan facil, no vull que m'odi ni ell ni els seus amics
QUE PUC FER!?
Pd:perdo per les faltes
Petoons
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc la Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns.
Continuar una relació perquè et fa pena, o perquè no li vols fer mal, pot arribar a fer més mal que una ruptura. En una parella sana cal que totes dues persones hi posin més o menys la mateixa intensitat. Si una d'elles s'entrega totalment i l'altra no... apareixen els problemes i sobretot el malestar. Sé que pot ser difícil tallar la relació, però si un dels dos no n'està convençut, és la manera més fàcil d'evitar que us feu mal.
Per tant, si no t'agrada i no vols estar amb ell, parla un dia amb ell tranquil·lament i explica-li la situació. Potser en el primer moment li fa mal, però de ben segur que en un temps ho entendrà i valorarà que és millor que li hagis dit la veritat que no pas que hagis estat amb ell només per pena i per por a fer-li mal.
Molts ànims.
www.consultajove.cat