Com puc saber si el noi que va per mi, m'agrada?
Feia set mesos que em molava una persona i va començar a sortir amb una noia i dons un amic em va dir que li molava a un amic seu, i em va dir qui era, i el coneixia desde que eram petits. I despres de una setmana o aixi li vaig preguntar per el Ask.fm si li agradava algu pero em va dir que no. Pero esk tambe el tinc darrere i quan em giro per parlar i poso la ma a la seva taula per no caurem me la agafa disimuladament i em fa pesigolles i m'agafa les galtes i yo li intento tirar indirectes tambe perque es molt guapo i em vui liar amb ell, pero me enterat que el dissabte a halloween es liara amb una noia i nose que fer perque el vui conseguir abans de halloween pero no em donara temps i nose si encara li molo, i si li dic que em vui liar amb ell i a ell ya no li agrado...?.I tambe estic molt trista perque ma vingut tot de cop me barellat amb dos amigues i un amic no paro de treure males notes als controls i e deixat de parlar amb un nen que eraa super moniiiiiiii😍 i ara cada vegada que penso en tot aixo començo a plorar, i tampoc li vui dir a ninguna amiga per si li diu a algu. Si hi ha algun noi que em digui que puc fer tambe i sivol deixarme el seu insta tambe.Que podria fer? Gracies adolecents😘😘
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc la Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
Dir-te, en primer lloc, que si vols saber si li agrades o no a un noi moltes vegades amb indirectes no ho aconseguim. Si vols saber-ho, hauràs de dir-li directament, corrent el risc que els teus sentiments no siguin correspostos. Sempre diem a les persones que ens plantegen aquests dubtes que és necessari posar en una balança aquestes dues opcions: no dir-li res i seguir sense saber que sent aquella persona, o arriscar-nos a dir-li encara que això comporti assumir el risc que ens pugui dir que no sent el mateix per nosaltres.
Pel que fa a les teves amigues i al motiu pel qual has deixat de parlar amb el noi que comentes, no ens expliques que ha passat, per tant, no et podem donar un consell concret per la teva situació, el que si que et direm és que si són amigues de veritat, parlis amb elles, els expliquis com et sents i mireu de solucionar el problema que us ha portat a enfadar-vos.
Molts ànims
www.consultajove.cat