amor impossible?
Hola, sóc una nena de 12 anys.
Tinc un amic que des de fa tres anys el coneixo, surt amb una nena que ha conegut de fa dos mesos. M'agrada molt però el problema és que vull sortir amb ell però tinc por de perdre la nostra amistat. Em diu que em troba guapa i em posa moltes cares d'amor i quan el veig al institut no sé si m'estima. No sé si això és que m'estima. Em té enamorada des de fa dos anys i ara que té surt amb una nena trobo una mica d'enveja. Intento seguir molt pasos de adolescents.cat peró molts em fa vergonya seguir-los. També hi ha una altre problema i és que també m'agrada una altra persona que només amb un dia vaig saber que m'agradava peró em dòna la sensació que jo no li agrado. Què faig? Estic molt amoïnada.
InterPersonal

Hola xurri!
Entenem com et sents... però fixa't que ens expliques que ara mateix ell surt amb una nena que ha conegut fa poc, i això, malauradament i de moment ho complica una mica. Si la seva actitud et fa dubtar sobre el que sent per tu, parla-ho amb ell i intenteu aclarir que sentiu l'un per l'altre. Si només et veu com una amiga a la qual estima molt, però que no vol res més amb tu, ho hauràs d'acceptar i respectar, però si pel contrari et diu que també sent alguna cosa més per tu haurà de decidir si vol seguir amb la nena amb la qual està sortint o començar una nova relació amb tu. De moment, gaudeix de la seva amistat, continueu coneixent-vos i si veure'l amb una altra nena et fa patir, agafa una mica de distància.
Pel que fa a l'atre noi que també sembla que t'agrada, intenta descobrir si també li agrades, per exemple, pregunta-li si li agrada algú, si té parella... també pots tirar-li alguna indirecta a veure com reacciona. De totes maneres, i com ja saps, l'única manera que tens per sortir de dubtes és preguntant-li directament si li agrades (encara que faci molta vergonya), recorda que el no ja el tens!
Esperem haver-te ajudat una mica i que puguis aclarir-te ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat