Experiència...rara ( ns si es sexual )
A veure, aquest estiu estàvem de viatge amb els meus pares i el meu germà i anavem en cotxe. Jo em vaig posar com estirada amb el cap sobre les mans, i el meu germà (3 o 4 anys més gran) al costat. Primer, em va agafar la mà i me la va tirar com endavant, però vaig pensar que no passava res (avera, es normal! suposo) i em vaig continuar fent l'adormida ( de fet ho estava intentant). Lu...raro... es q va i em comença a tocar.. a les tetes. Pero no va ser tocar i ja està, sino que es va passar una bona estona com lu que fan els gats als coixins (ns com dir-ho), i jo flipant, pero em feia l'adormida perquè no sabia com reaccionar!!! Desde llavors no ens portem bé, pk no tinc ganes de tenir relació amb algu k m'ha tocat les tetes i ames el meu germà! Ara em sento rara, molt rara. Que puc fer? No se que pensar...
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Entenem que et puguis sentir així amb aquesta situació que ens has explicat. El que nosaltres et proposaríem, si creus que estàs preparada, és que parlis amb el teu germà, que li expliquis el perquè estàs incomoda amb ell, que no et va agradar el que et va fer i que és aquest el motiu pel qual ara et sents rara amb ell. D'aquesta manera ell podrà explicar-se, dir-te el perquè ho va fer i demanar-te disculpes. El teu germà ho pot haver fet per diversos motius, motius que segur que no justifiquen el que va fer, però potser si t'ho explica et pots quedar més tranquil·la, si més no, entendre el perquè va actuar d'aquella manera.
Molts ànims i una abraçada
www.consultajove.cat