Tinc un lio molt gran!
Hola, sóc un noi de 17 anys i no sé que em passa que estic bestant confús, fa cosa de 8 o 9 mesos ho vam deixar amb la meva novia i em vaig quedar molt tocat però amb l'estiu pel mig i així ho he superat prou bé. Ara he entrat en una nova escola i he conegut gent nova i la veritat és que hi ha una noia que m'agrada molt per+o sóc bestant insegur i encara que ens diguem coses carinyoses ella esta interessada en un altre noi i a mi m'agrada molt aquesta; però el problema ve el que fa cosa d'un mes la meva ex-novia em va començar a obrir per whatsapp i a xerrar i explicar-me les seves coses jo les meves a donar-nos ànims pels exàmens, em passa fotos dels llocs on anàvem quan estàvem junts, recordem les coses que fèiem junts i així i tot això m'ha fet retornar una mica a com estava abans d'estiu, en el tema dels sentiments cap a ella, i jo ara no sé pas que fer perquè la noia de la nova escola m'agrada molt i no m'ha la puc treure del cap, però ara s'hi ha posat la meva ex pel mig i torno a sentir coses cap a ella, no l'havia oblidat com creia? és algo normal? realment la noia del nou cole m'agrada tan com em penso?
Necessito ajuda tinc un "caos" mental molt important
GRACIES!!!
InterPersonal

Bona tarda llanars,
Gràcies per escriure'ns! Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal.
En primer lloc, calma. És molt normal el que expliques, és normal que ens puguem sentir atrets per dues persones, és normal que tot i haver oblidat a la nostra exparella, quan torna a aparèixer en la nostra vida pugui despertar certs sentiments i records que ens remoguin. Per tant, el primer que et direm és: calma.
El primer que hauries de fer és pensar que vols fer amb la teva exparella, amb quina intenció t'escriu i t'envia les fotos? Si la seva intenció és tornar a estar amb tu, hauràs de valorar si tu també o vols o no. En cas que ella no vulgui res, únicament tenir una relació d'amistat amb tu, hauràs de valorar si estàs o no preparat per fer-ho. De vegades, tot i tenir a la nostra parella oblidada, no estem encara preparats per ser amics, ja que això ens obre ferides i ens desperta sentiments que ens poden fer mal.
Pel que fa a la noia de l'escola, a poc a poc aniràs veient si t'agrada tant com creus o no. Deixar passar el temps i els sentiments s'aniran aclarint.
Molts ànims
www.consultajove.cat