l'amor per variar...
Fa un any vaig coneixer un noi. A l'estiu quedavem sempre i al cap de dos setmanes em va dir que no volia veure'm mes perquè havia passat una cosa...
Principi d'aquest any m'obre i em diu si vull tornar-ho a intentar i li vaig dir que no. Però estic super enamorada d'ell, cada vegada que ens veiem estic tot el dia pensant com m'ha mirat, el seu somriure...
Li tiro indirectes? Quedo amb ell o no perquè seré pesada. L'oblido?
QUEE FAIIG?
InterPersonal

Bona tarda lauraa,
Primer de tot, moltes gràcies per utilitzar el consultori. Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal.
Nosaltres, malauradament, no et podem dir que és el que has de fer, ja que això només ho pots saber tu.
Després del que va passar, possiblement hauràs de valorar si confies o no amb ell per tornar a intentar-ho. En cas que no confiïs en ell, llavors segurament sí que t'hauràs de plantejar oblidar-lo per no passar-ho malament, i quedar-te tot el dia pensant en ell cada vegada que el veus. Però si per contra, valorant la situació, decideixes que sí que vols estar amb ell, endavant! Dius que a ell li agrades i que et va dir de tornar-ho a intentar, no? doncs parla amb ell i digues-li que tu també vols.
Sort!!
www.consultajove.cat