No li agrado....
Hola,
Estic molt preocupada, perquè fa un mes em vaig declarar al noi que m'agrada ell em va dir que jo a ell no li agrado. Des de aquell dia sempre coinsidim al pavelló d'esports, al institut encara que estem a diferents pisos i sempre ens creuem i em moro de vergonya i m'ignora em mira i em gira la cara directament crec que no em vol veure. Ara jo no ens parlem ja que avans parlavem per whats però no gaire ara ja....res de res.
Em sento molt trista ja què no paro de pensar en ell i no tinc ni la mínima comunicació amb ell, crec que vaig fer malament de haver-li dit. Si et sents identificat *** *** **** ja saps el que sento.
Gràcies ,
Mil petonets adolescents,
InterPersonal

Bon dia guapa,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
En primer lloc comentar-te que és normal que et sentis així, no és fàcil quan passen aquestes coses, quan els nostres sentiments no són correspostos. Dir-te que no has fet malament de dir-li, si no ens arrisquem i diem el que sentim, sempre ens quedaríem amb el dubte sobre que sent l'altre, i això, moltes vegades, també ens genera malestar.
El que pots fer ara que ja saps el que ell sent, és intentar oblidar-lo si aquesta situació t'està fent mal. T'adjunto aquest enllaç que et portarà a la nostra pàgina de Facebook, on podràs veure una imatge amb informació que et serà d'utilitat per poder oblidar-lo:
Molts ànims!!
www.consultajove.cat