no l'hoblido... el bull amb mi
hola! fa un any estava sorint amb un ne, ell era molt simpàric alegre, comprencile, carinyos, etc. peo ell no era d'origen espanyol. tothom m'hanava dient que no havia de sortir amb ell que no era per a mi, que havia de tallar amb ell.
el meu problema es que soc fàcil de influenciar, pero amb ell no o volia dexiar encara que mo diguessin. pero per feina es van haver de mudara un altre pais i per no pair cap dels dos vem creure que lo millor seria deixar-ho.
jo encara l'estimo però no tin valor de parlar-li i dirli que vull probaro a la distancia. He intentat oblidar-lo pero no ho consegueixo... que haig de fer? algun consell?
Gràcies.
InterPersonal

Bona tarda yatecomo,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
Si tu tens ganes d'intentar una relació a distància, el millor que pots fer és dir-li. Així sabràs si ell també vol el mateix que tu. En cas que ell no opini el mateix que tu, llavors si que hauràs de mirar d'oblidar-lo (en aquest enllaç trobaràs informació que et serà d'interès:
)
Les relacions a distància no són cosa fàcil, això no vol dir, però, que aquestes relacions siguin impossibles!! Per tal de què funcioni és molt important que els dos estigueu implicats, que parleu molt i que us expliqueu els neguits i dubtes que tingueu.
Si els dos us agradeu i voleu intentar-ho tot i la distància, endavant! Simplement tingueu present el que diem més amunt, parleu molt, resoleu els problemes i no els deixeu passar... la bona comunicació en una relació a distància és molt important.
Molt cordialment,
www.consultajove.cat