urgent!!!estic enamorada d'ell despues de tant temps?com puc sabersi li agrado?
bueno,avans de fer la consulta explicaré la meva historia d'amor.
doncs aixo va començar fa dos anys em vaig enamorar d'un noi bojament,em va fer molt mal,jo li agradaba pero era molt influenciable i hi havien amics seus que no volien que esigues amb mi,ames,va aturnar a parlar amb la seva exi es va tornar a enamorar i d'un dia per l'altre es va acabar,em va costar olbidar-lo,ell sempre sera una persona important per mi,i crec que jo també per a ell.l'any seguent vaig començar a sentir un altre cop el mateix per ell pero ho vaig deixar correr,erem amics i prou,i no estava disposada a tornar a passar-ho malament per un tio,pero aquest any,ja no anem a la mateixa classe i desde fa uns dies noto que em busca i parla amb mi,el dimarts pasat dos amics seus em van preguntar si encara m'agradava y clarament vaig dir que no,pero al dia seguent va començar a parlar molt més amb mi.i jo vaig començar a sentir el mateix per ell,pero no tan fort és clar perque el mal queem va fer segueix allá.
ell va ser el meu primer amor i cada cop que el mirava sentia un mal molt fort al pit,i cuan varem deixar de fernos petonts i d'estimarnos ho vaig passar fatal i em sentia utilitzada,pero ell ara ha cambiat,y s'ha tret coiraça que portava,i ara es molt més ell.
i ara no se que fer,com puc saber si li agrado?i com puc saber si no varem anar més allá perque no té que ser o perque no era el moment?.ajuda siusplau.
Elena Crespi

Hola Carol. Gràcies per explicar-nos la teva història.
Possiblement no et puc respondre les preguntes que fas perquè no puc endevinar el passat o el futur... però el que sí que et diré és que has de saber que és normal tornar a sentir coses per qui ja has sentit abans. El més important és que, a part del que sents o del que et pugui remoure per dins, has de valorar si et convé o no estar amb ell o apostar per tornar-ho a intentar amb ell.
Si creus que no et convé... aquí ha de començar la teva lluita per anar-lo oblidant i anar posant distància. I si creus que et convé, endavant!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat