Estres?
Des de principis de començar l’últim curs del insti, e començat a perdre molt la gana, i encara que intenti menjar mes, tinc com ascos, nomes en pensar en menjar em dona fàstic, no se si es l’estrès de que es l’últim curs, i la pressió que ens posen els professors, no se si també m'afecta que soc molt perfeccionista però molt desordenada (i em menjo molt el tarro pensant on e deixat les coses), normalment o perdo i al cap d'uns dies o trobo. La qüestió es que jo estava una mica regordeta (de l'estiu) i ara e començat a aprimar, però jo se que si segueixo així acabaré molt prima, perquè no es la primera vegada que em passa, el curs passat, dinava i esmorzava, i totes les meves amigues deien que volien estar igual de primes que jo, si que em veia molt be amb el meu cos, però no o veig gens sa per mi (ja que m'agradaria fer regim però amb tots els àpats del dia i amb una dieta i fen esport). No se que fer perquè nomes esmorzo i dino, em preocupo perquè no vull tindre problemes amb la alimentació. Gracies de tot cor, soc una gran fan d’adolescents, ho feu molt be!
Sara Bujalance

Hola To breathe! Pel que expliques sí sembla que el nerviosisme o l'estrés t'estan afectant tant que influeixen, fins i tot, en la teva alimentació, i això és molt perillós, i més tenint en compte que que estàs en edat de creixement. Aquest estrès i aquesta manca de gana no són normals i poden comportar problemes de salut com, per exemple, desnutrició o, fins i tot, una anorèxia. Per evitar aquests problemes i poder recuperar un estat de calma que et permeti estar bé i recuperar la gana has d'anar al metge. Ell/a t'ajudarà a assegurar-te una bona salut, així que parla amb els pares i aneu al metge. Molts petons!!