Pujar de pes, necessito ajuda...
Hola adolescents,
Sé que sonarà una mica irònic perquè justament la gent vol el contrari però... faig aquesta consulta perquè ja fa un temps que per l'estrés i ansietat em vaig aprimar moltíssim. Pesava uns 49 - 50 kg i he arribat a pesar fins a 44,5 kg... No sé que fer, estic menjant més del normal per a veure si engreixo una mica i de moment sí que pujat una miqueta de pes però el problema és que em vull engreixar de cames, i no puc de cap manera.. Simplement noto que la grassa se'm concentra a l'abdomen, però no a les cames. També he de dir que fins aquest estiu he anat al gimnàs i al deixar-m'ho he perdut massa muscular (que també influeix), però m'agradaria que em donéssiu un cop de mà amb alguns consells perquè començo a estar una mica preocupada i tinc bastantes manies...
Moltes gràcies!!!
Sara Bujalance

Hola allstod! T'entenem perfectament. El millor que pots fer per mirar de pujar de pes és menjar bé, equilibrat i fer esport. De fet, fent esport et posaràs en forma i això farà que et vegis millor tot i no engreixar. Si el que més et preocupa són les cames mira de fer esports com bicicleta, patinatge o step, així desenvoluparàs cames i cul en particular. De totes maneres, si veus que realment et costa guanyar pes tot i intentar-ho i creus que pot estar afectant la teva salut és molt important que vagis al metge i li comentis per descartar problemes com, per exemple, alguna alteració a les tiroides, o alguna cosa similar. Molts petons!!