no m'agrada el meu cos
tinc un petit problema amb el meu cos, es que de petita era molt prima i ara me anat engreixant, i no m'agrada gens el meu cos, perque estic gorda, jo hem veig gorda, i no m'agrada, la meva mare no hem vol portar al metge, jo tant si com no hem vui aprimar, costi el que costi, pero hem vui aprimar, odio el meu cos fisicament, ajudeume :(
Sara Bujalance

Hola domii2307! Estigues tranquil·la perquè és perfectament normal que hagis engreixat. Has pujat de pes perquè estàs creixent, o sigui, el teu cos s'està fent més gran, però no més gras. Pensa que si no pugessis de pes tampoc guanyaries alçada i el teu cos es quedaria per sempre amb la forma d'una nena petita, i això sí seria un problema gros! A més, per mantenir-nos prims el que hem de fer és tenir paciència i constància portant una alimentació equilibrada (tal i com descriu la piràmide alimentària) i fer esport habitualment. A part d'això no cal fer res més perquè res més funciona. Quan la gent s'obsessiona per aprimar, i vol fer-ho ràpid, es troba que tot i aprimar al principi, després guanya pes cada cop més fàcilment perquè el metabolisme (que és el procés a través del qual sintetitzem els nutrients) es torna lent quan mengem poc. Per tant, ja saps, si vols mantenir un bon pes menja de tot, variat, equilibrat i fes esport. I, el més important, no t'obsessionis amb aquest tema perquè estàs creixent i és normal que guanyis pes! Molts petons!!