Començament....
Hola! Tinc una pregunta: Si faig 1,58m i peso 51kg esta be?
Llavors l'altre cosa es que no em sento be amb el meu cos i com que ha sobre faig natació i les nenes de natació estan molt primer em sento malament perque faig molt d'esport i no m'aprimo. Llavors fa algun temps que he començat a vomitar però em fa por que els meus pares se'n enterin.
Que puc fer per aprimar-me sense haver de vomitar?
Gràcies Adolescents!
Sara Bujalance

Hola! El teu pes ja està bé com està, estàs prima!! NO VOMITIS! Vomitar ni aprima ni engreixa i és MOLT perillós per a la salut, tant que pots acabar a l'hospital i tot. L'única cosa que has de fer per mantenir un bon pes, com el que ja tens, és menjar bé, de tot, variat i equilibrat i fer esport. No et comparis amb les altres noies, cada cos és diferent i cada cos es desenvolupa a un ritme una mica diferent. El que necessites és guanyar autoestima, per aconseguir-ho valora't de forma positiva i parla amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents, ells t'ajudaran a estimar-te a tu mateixa. Molts petons!!