Com puc ser sociable? AAC
Bones,
Sóc un noi de 16 anys.
Intento ser més maju però em posso nervios amb la gent que m'envolta, em podries ajudar com puc ser més sociable i intentar perdre la vergonya, i demostrar qui sóc jo i no demostrar la persona que no sóc.
Bueno, espero la teva resposta;)
Fins ara i Salut :P
InterPersonal

Hola!
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Aquesta consulta sol ser molt habitual entre els adolescents i la resposta és molt senzilla, però molt difícil d'aplicar.... No pensant tant!
És a dir, deixant de rumiar tant si t'estàs comportant tal com ets o no. En el moment que deixis de passar pel filtre el teu comportament, començaràs a actuar tal qual ets. Sabem que és complicat, però amb entrenament, tot es va aprenent. Així que el pròxim dia que t'adonis que estàs massa pendent del què pensaran els altres, procura desconnectar el teu cap, centrar-te en la conversa i deixar fluir... Veuràs que mica en mica et sentiràs més còmode!
Una abraçada!
www.consultajove.cat