Ell no té res clar, què faig?
Hola, sóc un noi de 16 anys i els últims dies d'agost vaig conèixer a un noi de 19 anys d'aquí però que estudia a fora. Vam fer-nos moltíssim i estavem molt bé parlant junts (només ens vam veure dos dies però vam parlar durant dues setmanes). No vam deixar res clar sobre com quedava la nostra relació ja que no estavem sortint. Però l'estimo molt i em sento molt feliç amb ell. Quan va tornar a la ciutat on estudia vam començar a parlar menys i quan va baixar aquí durant un pont li va costar moltissim trobar una estona per mi perque havia de veure a la seva familia. Quan ens vam veure em v a dir que el que ell volia era tenir una amistat i que si de tant en tant ens ve de gust fer alguna doncs la fem ja que ell no té clar que sigui gay i no ha estat amb gairebé cap tio. Potser és que se li fa tot massa gran... No sé que he de fer perquè no vull oblidar-lo ni haver de tallar la relació amb ell per mínima que sigui...
InterPersonal

Hola Sam,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Ell ja t'ha exposat la seva situació. És possible que estigui explorant i coneixent la seva orientació sexual, i en aquest procés no podem forçar ningú a avançar a un ritme que no és el seu. Ell t'ha demanat una amistat amb la possibilitat de tenir una relació més íntima en algun moment.... Ara ets tu qui ha de decidir si acceptes aquest tipus de relació o consideres que mereixes tenir una relació més formal i sincera amb algun altre noi.
Tu ets qui millor et coneixes i sabràs en quina de les dues situacions patiràs menys.... Així que, aquesta és la resposta!
Una abraçada
www.consultajove.cat