dieta
hola
només vull un altre punt de vista
estic fent una dieta i no la segueixo gaire be i menjo menys de l'ho que em diu per exemple per sopar em diu que menji una amanida i pollastre i jo meno un iogurt solament coses aixins i a vagades no berenu i amb cinc mesos m'he aprimat 14 kg i jo trobu que ja menjo i que hu estic fent bé perquè m'he aprimat i trobu que encara m'he d'aprimar més i les meves amigues em iuen que no puc continua aixins perque mecessitu més aliment el meu cos i que no necessitu aprimar-me peró jo no hu veig aixins, i que quan amb be atacs d'ansietat i de sobte em be ganes de plora em diuen que es perque no meno prou.
Tu qué en penses?
moltes gracies
Sara Bujalance

Hola mimicrack! Jo penso com les teves amigues, no pots continuar així! Fes cas de la dieta que t'han posat, si ets pacient, constant i la segueixes bé aconseguiràs un bon pes, estable i una bona salut. Si menges poc, et saltes àpats, etc. només aconseguiràs acabar patint afartaments per culpa de l'ansietat. A més, menjar poc fa engreixar a mig/llarg plaç perquè el cos "s'espanta" quan veu que no li arriba prou aliment i fa el metabolisme més lent, per tal de que faci més reserves de greixos com a mesura de supervivència. Per això quan la gent aprima massa ràpid es troba amb l'efecte rebot després, i torna a pujar ràpidament el que havia perdut. Parla amb el professional que et porta la dieta sobre com et sents i segueix bé les seves pautes. Molts petons!!