Estic preocupada, no em vull distansiar!!
Hola, bé tinc un problema i per ami ben gran ja que és una persona que l'estimo molt. Fa uns quants anys vaig conéixer a una nena, desde que va vindre ella jo estic molt millor, li puc contar tot, sigui bo o dolent i sé que m'ajuda i em dona bons consells. El problema es que una vegada la seva millor amiga li va dir qe passava molt de temps en mi i que en ella això no ho feia, aixi que aquesta amiga meva es va començar a separar de mi i cada cop més i més.
Que he de fer?? que li puc dir?? li explico el que em passa?? esque jo la valoro molt i cada vegada que em veu esta com a borde i no se que fer, fins i tot em sembla que m'intenta evitar. Necessito ajuda, perfavor ajudeu-me una mica entre tots😢
InterPersonal

Hola Carlota,
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
La veritat és que la relació amb els nostres amics és una part molt important de la nostra vida i que hem de cuidar. És fantàstic tenir una millor amiga a qui li puguis explicar tot, però també és molt sa tenir altres amics amb qui també et sentis a gust. Si ella ara es vol distanciar, ho hauràs de respectar. Tu continua igual amb ella, i intenta també obrir-te a altres persones. Veuràs que et sentiràs bé sabent que et pots entendre amb molta altra gent!
Una abraçada!
www.consultajove.cat