L'estimo???
Hola!!
Tinc un problema i no se com resoldre'l. No se si m'agrada un noi pero tinc la impressió que sí. La sensació de que m'agradi es perque els meus amics no em paren de dir que m'agrada i se m'ha ficat aquesta idea al cap. No se si m'agrada i no se com saber si m'agrada o no.
Gracies.
InterPersonal

Hola coco!
Malauradament nosaltres tampoc tenim la resposta... però la nostra recomanació és que t'ho preguis amb calma. Dóna't temps per descobrir si realment t'agrada aquest noi o els teus sentiments vénen influenciats pels comentaris dels teus amics.
Valora si el que sents només ve determinat pel que els teus amics et diuen, o abans d'això tu ja començaves a sentir alguna cosa per ell. Pregunta't què t'agrada d'ell, si voldries tenir una relació de parella o només el veus com un amic... No tinguis pressa, si cal, agafa una mica de distància per valorar què sents exactament. Estigues tranquil·la perquè veuràs com tu mateixa trobaràs la resposta.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat