LA MEVA MILLOR AMIGA....
Bon dia!! Be, fa com una setmana que la meva millor amiga esta super rara. Ella es fa amb una tia que es com una mica "xunga". I fa dies que parlen de que no se què passara cada divendres. Diria que el què passarà es que començen a fumar porros, parlen d'un machero amb clipper o algu aixi, i tambe de un grinder o algu que sona aixi. Què son aquestes coses?
Elles de tot aixo en parlen d'amagat, però ho he com mig sentit.
Podira ser que començin a fumar porros? Parlo amb ella? Què faig?
Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola anoonima_17!
Anem per parts, un Clipper és un tipus d'encenedor, el qual se li pot extreure la pedra i molts fumadors de tabac de liar ho utilitzen per premsar el tabac. Pel que fa al Grinder és un aparell rodó, normalment de dues peces, que serveix per triturar la marihuana.
Pel que has sentit sí que sembla que parlaven sobre el tema, però això no vol dir automàticament que comencin a fumar porros. La manera que tens per saber cent per cent segur de què parlaven és preguntant-li directament a la teva amiga. Si et preocupa el que has sentit, explica-li a la teva millor amiga com et sents, que últimament la notes una mica rara i que t'ha semblat sentir una conversa que t'ha deixat una mica desconcertada i preocupada.
Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat