Treball de recerca !?!?!?
Hola!
Sóc una noia de 16 anys i necessito la vostra ajuda urgentement! Pròximament (d'aquí a 3 setmanes), he de presentar el tema del meu treball de recerca, i en certa manera una mica de planificació per a aquest. El gran problema és que no trobo cap tema original o que m'apassioni prou com per a poder dedicar-hi tantes hores.
Estudio el batxillerat científic amb química, biologia, mates i física, i trec molt bones notes, però també m'agraden molt els temes relacionats amb la societat, o fins i tot els temes d'humanitats. He pensat estudiar psicologia, o el doble grau de psicologia i magisteri, etc, tot i que m'agraden vàries carreres.
Em podrieu ajudar a trobar el tema ideal per a mi?
Moltíssimes gràcies, i petonets. ;)
InterPersonal

Hola Stanley!
Doncs qualsevol tema que t'interessa pot ser útil per desenvolupar el teu treball de recerca. Si fas una cerca per internet, trobaràs diferents llistats de temes a triar pel TR, veuràs que n'hi ha infinitats i organitzats per temàtiques.
Si segueixes amb molts dubtes, parla-ho amb els teus professors, com tu hi ha molts alumnes que tenen dubtes sobre quin tema escollir, i segur que ells poden donar-te un cop de mà i orientar-te. També pots comentar-ho a casa a veure ells quines idees et suggereixen!
Sobretot tria un tema que t'agradi i que et generi força curiositat, ja que dedicaràs molts mesos a treballar sobre el tema! ;)
Una abraçada ben forta i que tinguis molta sort!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat