Que faig?!
Crec que m'estic pillant del meu millor amic, fa poc que ens fem tant, i cada vegada penso més amb ell...la qüestió és que jo estic grasoneta i em fa por de que em digui que no, i tampoc no el vull perdre com a amic... no sé, em sento molt còmode i sóc jo mateixa quan estic amb ell... com puc aconseguir que es fixi amb mi? O que puc fer per saber si ell sent el mateix?
La veritat és que sempreque li parlo d'altres nois només fa que preguntar-me sobre ells, i moltes vegades li faig bromes, com per exemple : ''Quant siguis gran seràs tot per mi'', o coses aixi, i ell riu i em somriu... això vol dir algo?
buf...estic molt liada...Ajuda siusplaaaau!
(Perdó per les faltes si n'hi ha...) Gràcies!<3
InterPersonal

Hola Anima99! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs la veritat és que és difícil saber el significat d'aquests somriure. Sigui el que sigui és una respsota positiva, però no sabme si d'amistat o d'alguna cosa més. Et díria que el més clar és que li diguis. Fixar-se amb tu ja ho ha fet! sou amics i us coneixeu bé. Fes que s'enamori de tu, si volies dir...doncs això és un objectiu més complicat. Ara , si vols sortir de dubtes pots parlar amb ell. Digua-li que tu passes molt bé amb ell, que et fa sentir còmode, etc. Súbtilment potser dient-li aquest tipus de coses positives, pots mirar si aconseguir la confiançá d'alguna cosa més, però el més clar i per què no hi hagi confusions és dir-li! Endavant amb el que decideixis! Eli Aulet www.interpersonal.cat