tinc un cos horrible
holaaa el cas esque odio moltíssim el meu cos perq estic primissima (medeixo 167 i peso 50) i no m'agrada pq clar, tinc poc pit, cul, caderes..i a sobre tinc bastanta cintura! per començar dir q menjo de tot, i be, i molt,pero q no mengreixo. A mes menjo dolços tambe a vegades i de tot, pero no mengreixo i nose que fr..al final he acabat assumint que la meva constitucio es aixi i q sempre estare prima. Pro: si faig exercici puc tonificar i tenir mes "substancia"? o sigui, el pit ja se que sempre tindre poc, pero per exemple per tenir mes cul, si faig exercicis tipu sentadilles o step augmentara, molt poc o nomes aprimara encara mes? si esq aixo podria ajudar, qins exercicis recomeneu? i sobre lo de la cintura, fent nomes hoola hoop cada dia una mitja horeta la podria tenir mes petita al cap dun temps?
moltes graciiiieeessss!:)
Laura Medrano

Hola!!
Primer de tot m'agradaria dir-te que penso que és una llàstima que diguis que tens un cos horrible... Pensa que el cos que tenim ens acompanyarà tota la vida, i que insultar-lo, desqualificar-lo i no acceptar-lo portarà a que et decepcionis i només siguis capaç de veure-li els defectes.
Com tu mateixa dius, cada persona tenim una constitució física diferent. A tu, igual que a moltes altres noies, t'ha tocat una constitució de noia primeta i amb poques corbes. Igual que no hi ha trucs màgics ni miraculosos per aprimar, tampoc n'hi ha per engreixar. Ara bé, amb dedicació i constància si que pots aconseguir algun petit canvi. Dius que amb el tema alimentació està tot correcte, o sigui que menges bé i de tot: perfecte.
Amb l'esport si que pots aconseguir algun canvi, però ja t'aviso de que serà petit. Quan fem esport es tonifiquen i treballen els músculs, i si ets constant veuràs com poc a poc es van desenvolupant. Pots fer sentadilles, bicicleta, steps,... A la web han penjat alguna notícia amb exercicis recomanables, com per exemple aquesta:
Per treballar la cintura, el hula-hop és perfecte.
Recorda, acceptar-te i estimar-te és la base d'una bona autoestima!
Una abraçada!