No se que és el que sento per ell
Hola adolescents, no se molt bé que és el que sento per ell però crec que m'estic enamorant d'ell m'agradaria que em donéssiu consells per veure que és el que realment sento per ell.
I en el cas que m'agradés com li dic?
Gràcies, adolescents
InterPersonal

Hola DeLorean00!
Només tu pots saber què és el que realment sents per ell. Dóna't temps per anar-ho descobrint! Com saps no existeix una fórmula màgica però normalment quan estem enamorats/des estem constantment pensant en l'altra persona, volem estar amb ell tota l'estona, sentim com unes "papallones" a la panxa quan el tenim a prop, ens posem una mica nervioses si ens parla...
Et deixem dos links que van penjar a Adolescents.cat sobre el tema que potser poden ajudar-te a aclarir-te:
-
Per dir-li el que sents, un cop ho tinguis clar, és important que busquis un moment de tranquil·litat on pugueu estar tots dos sense presses ni possibles interrupcions. Sigues sincera i natural. Recorda, però, que si ell no sent el mateix que tu, ho hauràs de respectar i valorar com seguiu sent amics sense que això us faci patir.
Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat