No se q fer...
Fa uns dies hem quedat el meu grup d' amics per sortir el dia de Halloween. Fins aquí tot be, el que passa esq hi ha un noi d' aquest grup q m' agrada, aixó nomes ho sap la meva millor amiga, el meu problema es: tinc molta vergonya, no se que fer quan estem... M' agradaria parlar amb ell, pero em poso molt nerviosa i sempre acabo amb les amigues del grup i em fa molta ràbia.
Gràcies.
InterPersonal

Hola celia_25!
Fa dies que vas fer-nos la consulta... disculpa el nostre retard. Esperem que hagi anat molt bé la festa de Halloween! Vas atrevir-te a parlar amb ell? Com saps, moltes vegades la vergonya ens paralitza i no ens deixa fer allò que realment voldríem. Recorda que és normal que sentim una mica de vergonya quan estem davant del noi que ens agrada! A molta gent li passa!
Pensa, que és el pitjor que pot passar si comences a parlar amb ell? Segurament tu interiorment estaràs feta un flam de nervis, però és la manera de començar a conèixer-vos millor i descobrir si realment t'agrada. Si et serveix, pots demanar-li a la teva millor amiga que t'ajudi a trencar el gel, per exemple!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat