M'AGRADA EL MATEIX NEN QUE A LA MEVA AMIGA...
Hola tinc 14 anys i estic enamorada, enamorada del millor nen que he conegut mai, aquest nen és dels meus millors amics, i m'el ESTIMO amb boigeria. Però el problema és que una de les meves millors amigas també li agrada, i no se que fer...
Esticsuper trista perque no vull perdre a la meva amiga, des de que li vaig dir que m'agradava el mateix noi que a ella, dons estem una mica distaciades... I AIXO EM FICA MÉS TRISTA ENCARA...
Aquest noi es super carinyos amb mi i ens entenem molt bé.
Un dia que no podia més, li vaig dir que sentia coses per ell i que estava enamorada, ell em va dir que esta confús i em va dir queli deixes temps, però el que crec és que ens esta utilitzant a mi i a la meva amiga. La meva amiga diu que ja no va per ell, jo si... Ella diu que no vol que passi el mateix que ha passat ella... no vol que ho passi malament. Però el cor mana i no puc parar de pensar en ell. NECESSITO AJUDA!
InterPersonal

Hola Alex!
Sóc l'ELI Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs et diria que si creus que t'utiliza t'aturis a observar eprquè tens aquesta idea. I si realment t'utilitza què faras? seguiras penjada?
No és cert que el cor mana, tots tenim dret a escullir a qui estimem i és una obligació fer-ho. Si tu decideixes que no et convé doncs amb un temps i distancia ho aconseguiras!!! Si tu valores que més val cuidar l'amistat que una relació amb un noi que potser juga amb tu, docns tu decideixes!
Recuperar una amistat és important...jugar-te-la a perdre-la hauria de ser per una cosa molt important i que veiem molt clara
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat