M'agrada un noi desde fa casi 2 anys i no he parlat casi amb ell
Tinc un problema, fa dos anys, vaig coneixer un noi, anavem a la mateixa classe fins aquest any, bueno total, que al segon dia de classe per problemes, es va possar a plorar, a mi em va semblar molt mono, total qe va anar la a sant els mesos i em vaig adonar de que m'agradava, el problema es que ara ni tan sols tinc l'excusa de que anem a la mateixa classe oer parlar amb ell, avant tampoc ho feia oer que el nen faltava molt a clase per problemes familiars. No se que fer per parlar amb ell ja que no ens diem ni bon dia, l'unica cosa va ser que ens vam asentar junts al flexible, i casi no parlavem, quan jo so c una nena que parla moltissim, que puc fer per parlar amb ella?
InterPersonal

Hola Star2012!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs mira, avui un altra company d'adolescents m'ha demanat el mateix. I mira, li he posat l'exemple d'aprendre alguna cosa o a anar amb bici. Potser no ho recordes, però quan comencem a anr amb bici ens fa por..el que passa que tot i la por seguim! Per tant tu saps que no aprles per por i la por et bloqueja i et deixa la ment amb blanc. Jo et suggereixo que t'entrenis a parlar amb ell parlant amb ell. Sona raro ,oi? doncs és el que funciona! Afrontar-nos i anar veient resultats...Segurament et sorpren i et funciona més del qeu t'imagines!
Fes proves durant un temps i d'aqui a un temps torna'ns a escriure si vols i ens exliques com és això d'afrontar -se asituacions que ens costen tot i la por.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat