M'he fet gran massa ràpid?
Hola!
Resulta que ja fa un temps que ho noto , peró cada cop va a mès i es que em noto molt distenciada de la gent del meu curs , ja que crec que son uns inmadurs . Ells creuen que soc massa madura i responsable per tenir 13 anys és veritat ?
Em fa rabia que tinguin una actitud tant lletge em els profes, no entenc com els contesten o bé com nomes pensenen en els nois o noies i en liarla...
En fi ..... Sóc jo que sóc massa madura o son ells ....
Moltes gràcies
InterPersonal

Hola mcru!
Potser ni tan tu ni tan ells!! Jo et diria qeu és bo créixer i fer-se grans i millorar, però ara encara també pots aprofitar per fer una mica el ronço i aprofitar l'etapa de no ser superresponsable...a mesura que ens anem fent grans ens hi hem de fer i no podem triar, o cada cop menys podem triar, per tant , per una banda et recomano que també escullis moments per deixar-.te anar i ser espontània.
Per altra..doncs si et refereixes a faltes de respecte, docns està bé que tu escullis que no ho vols fer. No podem cotnrolar el comportament dels altres, però el nostre si! A més, el respecte per altres (proifessors, companys que noi ens cauen bé..) és respecte cap a un mateix.
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat